Comunicarea echipei Joy cu părinții
Este foarte important pentru noi ca părinții să fie informați și să cunoască bine activitatea noastră, comportamentul și evoluția copiilor. Având în vedere faptul că, mai presus de orice, urmărim crearea și asigurarea stării de bine a copilului dar și a adulților din preajma lui, un aspect important este COMUNICAREA FAMILIE-CENTRU.
Vom facem eforturi pentru a vă pune la dispoziție informațiile necesare și pentru a răspunde la întrebările, îngrijorările și propunerile dumneavoastră. Comunicarea eficientă contribuie la crearea unui mediu în care atât copilul dumneavoastră cât și personalul centrului să se bucure de timpul petrecut împreună. Vom face schimb de informații pe mai multe căi:
- Directorul centrului vă va răspunde în cel mai scurt timp posibil. Informații, fotografii din timpul activităților zilnice vor fi trimise prin email la sfârșitul fiecărei săptămâni iar modificările și noutățile vă vor fi trimise atunci când apar.
- Educatoarea vă poate răspunde zilnic la telefon doar în intervalul 13:30-14:30.
Nu uitați: pentru orice întrebări aveți, puteți căuta răspunsul și pe pagina dedicată de întrebări frecvente Joy, pe care încercăm să o updatăm lunar.